Personeelszaken

Méér dan loonadministratie en loonstrookjes alleen

Personeelszaken? Bij een administratiekantoor? Je bedoelt zeker loonadministratie, of loonstrookjes draaien?
Nee, dat bedoelen we niet. Al doen we die zaken natuurlijk ook met veel plezier voor onze klanten.
Maar we merken dat onze klanten behoefte hebben aan een vraagbaak over personele zaken.

Hoe zit het met...?

Personele kwesties hebben een grote invloed op de bedrijfsvoering. Ook is er altijd een financiële kant aan de zaak. Daarom zijn wij de juiste partij om vragen aan voor te leggen. Onze klanten mogen ons altijd bellen. Voor sommige klanten fungeren wij zelfs als een externe HR-afdeling, met alle werkzaamheden van dien.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Met de implementatie van de veranderde Wet werk en zekerheid, bijvoorbeeld. Het soort contract dat u uw medewerker het beste kan aanbieden. Hoe u een geschil met een medewerker kunt oplossen. Adviseren of u aflopende arbeidsovereenkomsten kunt verlengen. Hoe u een passend salaris kunt vastellen. Enzovoorts.

Zit u ook met een personele vraag of kwestie? Bel ons dan gerust voor hulp en advies.

Wat drijft ons?

Wij willen onze klanten verder helpen. Daarom gaan we naast hen staan, als een goede vriend. Maar dan wel eentje met een berg aan kennis, kunde en ervaring op het gebied van administratie, belastingen en personeelszaken.

Typisch Rijnheuvel

• Wij kennen u, u kent ons. Persoonlijk.
• Kennis en kunde van de grote kantoren.
• Korte lijnen van een klein kantoor.
• Praktische insteek, perfect voor MKB.
• Techniek-onafhankelijk. Alles kan.

Veilige keuze

Wij zijn aangesloten bij de NOAB en staan in het Register Belastingadviseurs. U weet dus zeker dat we vakkundig en betrouwbaar zijn, goede contacten met de fiscus hebben en een eerlijke prijs rekenen.

Rijnheuvel Advies + Administratie | Beughof 23, 3984 LP Odijk | 0343-748000 | rijnheuvel@rijnheuveladvies.nl
Algemene voorwaarden | Disclaimer | Aangesloten bij NOAB, RB